پرتگالی گراں پری میں پریکٹس کے دوران حادثے کی تحقیقات کے بعد میکس ورسٹاپین اور لانس اسٹرول سزا سے بچ گئے۔
یہ جوڑا اس وقت ٹکرا گیا جب ورسٹاپین نے سیدھے گڑھے سے نیچے اترنے کے بعد اسٹرول کو پیچھے چھوڑنے کی کوشش کی۔
اسٹیورڈز نے ثبوت پیش کرنے کے لئے دونوں ڈرائیوروں کو بلایا اور فیصلہ دیا کہ نہ تو "مکمل طور پر یا بنیادی طور پر غلطی" تھی۔
مرسڈیز کے والٹیری بوٹاس نے ویسٹاپن سے ہونے والے اجلاس میں لیوس ہیملٹن آٹھویں نمبر پر تھے۔
ریڈ بل کے ورسٹاپین نے دونوں ڈرائیوروں کے مابین ہونے والے حادثے کے فورا. بعد ریڈیو پر حلف اٹھایا ، یہ پوچھا کہ ریسنگ پوائنٹ کے اسٹرول ، کیا سوچ رہے ہیں۔
ٹہلنے والی پچھلی گود کے آخری کونے میں ورسٹاپین پاس ہوگئی تھی۔ ورسٹاپین نے اگلی گود کے آغاز میں ہی پیچھے سے گزرنے کی کوشش کی ، لیکن ٹہلنے پڑے۔
اسٹیورڈز کی رپورٹ میں کہا گیا ہے: "ٹہلنے کی تیز گود میں تھا اور اس واقعے سے قبل ورسٹاپین کو گود میں جانے کی اجازت دی گئی تھی۔
"اپنی ٹیم اور معمول کی مشق سے حاصل کردہ معلومات کو دیکھتے ہوئے ، ورسٹپین نے گمان کیا کہ اسٹرول اگلی گود میں واپس آ جائے گا اور سیدھے سیدھے راستے سے آگے نکل گیا۔
"تاہم ، ان کی ٹیم کی طرف سے ٹہلنے کی ہدایت کی گئی تھی کہ وہ دوسری پرواز کی گود میں چلے جائیں۔ ٹہلنے نے گمان کیا کہ ورسٹاپین بھی معمول کی مشق کے مطابق ، ان کے مابین فاصلہ حاصل کرنے میں مدد کریں گے ، اور اس طرح وہ آگے بڑھتے ہوئے ورسٹاپین کی تلاش میں نہیں تھے۔
"ڈرائیوروں نے سماعت میں اس بات پر اتفاق کیا کہ یہ واقعہ ان کے مابین غلط فہمی کا نتیجہ ہے اور رکاوٹ کے ساتھ ہی ، دونوں اس واقعے سے بچنے میں اپنا حصہ ڈال سکتے ہیں۔"
اس واقعے کی وجہ سے ایک متاثرہ سیشن میں دو سرخ پرچموں میں سے ایک نکلا جس نے ٹیموں اور ڈرائیوروں کو ٹریک پر بہت کم معلومات کے ساتھ چھوڑ دیا جو F1 میں نیا ہے۔
پہلا اسٹاپ اس وقت ہوا جب پیری گیسلی کے الفا طوری کو آگ لگی۔
2021 رن کے لئے ترقیاتی ٹائر پر لازمی پیرلی ٹائر ٹیسٹ سیشن کے پہلے آدھے گھنٹہ میں مزید کام کرنے کو محدود رکھتا تھا اور اس کا مطلب یہ تھا کہ سیشن حقیقی مسابقتی آرڈر کی نمائندگی نہیں کرتا تھا۔
گیسلی کی پریشانی نے نرم ٹائروں پر ہیملٹن کی فوری گود میں خلل ڈال دیا ، جبکہ سیٹا بند ہونے سے پہلے ہی بوٹاس اپنا کام مکمل کرنے میں کامیاب ہوگیا۔
ہیملٹن نے دوسرے سرخ پرچم سے پہلے کسی اور گود میں جانے کا انتظام کیا ، لیکن اس کی رفتار 1.3 سیکنڈ تھی۔
اس سے پہلے بوٹاس نے پہلا سیشن ٹاپ کیا تھا ، ہیملٹن سے 0.339 سیکس آگے ، ورسٹاپین تیسرے نمبر پر تھا۔
فیلاری کے چارلس لیکلرک اور ان کے ساتھی کارلوس سنز اور سیبسٹین ویٹل سے مکلیرین کے لینڈو نورس تیسرے نمبر پر رہے۔
فیراری کے پاس ایروڈینیٹک اپ گریڈ کی ایک سیریز میں تازہ ترین بات ہے ، آخری دو ریسوں پر کار کے اگلے حصے میں ہونے والی تبدیلیوں کے بعد پرتگال میں ان کے فرش پر کچھ پیشرفتیں متعارف کروائی گئیں۔
ہیملٹن ، جو اتوار کے روز جیت جاتا ہے تو مائیکل شماچر کے فتوحات کا ہمہ وقت ریکارڈ توڑ دے گا۔ انہوں نے کہا کہ اس نے آٹوڈرومو ڈو الگروی سے لطف اندوز ہوا تھا لیکن پریشان کن دن تھا۔
عالمی چیمپیئن نے کہا ، "حیرت انگیز طور پر مشکل سرکٹ"۔ "بڑے پیمانے پر چیلنجنگ۔ انڈیولز ناقابل یقین ہیں
"بہت ساری جگہیں آپ نہیں دیکھ سکتے کہ آپ کہاں جارہے ہیں - ٹرن آٹ سے باہر نکلیں جو آپ وقتا فوقتا آسمان کی طرف دیکھ رہے ہیں ، (باری) 11 میں بھی داخل ہوجائیں اور آپ نہیں جانتے کہ آپ کہاں ہیں۔ .
"سطح نہایت ہموار ہے اور آپ بہت سارے لوگوں کو پھسلتے اور گھومتے ہوئے دیکھتے ہیں ، آسان دن نہیں۔
"پہلا مشق شاید میرے لئے بہتر سیشن تھا حالانکہ کار کو اتنا اچھا محسوس نہیں ہوا تھا اور پھر ہم نے کچھ تبدیلیاں کیں اور پی 2 میں یہ بہت خوفناک تھا۔
"مجھے کچھ قدم پیچھے جانے کی ضرورت ہے اور یہ دیکھنے کی ضرورت ہے کہ ہم سیٹ اپ سے کہاں غلط ہوگئے ہیں۔"
کوئی تبصرے نہیں:
ایک تبصرہ شائع کریں